«تغییر» شعار تبلیغاتی iPad Air 2 جدید


ipad-air-2-change-1024x464


اپل در کمپین تبلیغاتی آنلاین و تلویزیونی برای تبلت iPad Air 2 جدید، کلمه‌ی «تغییر» را به عنوان شعار خود انتخاب کرده است. در قسمت‌های مختلف این تبلیغ افرادی دیده می‌شوند که با استفاده از آیپد ایر خود مشغول انجام کارهای مختلفی هستند؛ از تون‌آپ کردن ماشین گرفته تا ساختن انیمیشن‌های استاپ‌موشن.
اپل در این مجموعه تبلیغات تمرکز خود را بر کارآفرینان و هنرمندان قرار داده که از آیپد به عنوان «عامل تغییر» استفاده می‌کنند و این رویکرد شاید نشان‌دهنده‌ی تکامل آیپد باشد. تبلت‌ها تا پیش از این صرفاً به عنوان وسیله‌ای برای «مصرف محتوا» شناخته می‌شدند. کاربران می‌توانستند با استفاده از آن‌ها فیلم و برنامه‌های تلویزیونی ببینند، بازی کنند یا موسیقی گوش کنند. اما حالا اپل در تبلیغات جدید آیپد خود بر قابلیت‌هایی تمرکز کرده که به توانایی‌های یک کامپیوتر دسکتاپ نزدیکند.
همچنین اپ‌هایی که در صفحه‌ی تغییر کمپانی لیست شده‌اند نیز همگی اپ‌هایی کاربردی هستند. این اپ‌ها عبارتند از: اپ طراحی Tayasui Sketches، Post-it Plus، AutoCAD 360، OBD Fusion برای تشخیص مشکلات خودرو، Animation Creator HD و INSA's GIF-ITI Viewer که تصویر نقاشی‌های دیواری را به طور زنده به انیمیشن تبدیل می‌کند.
این مجموعه نیز مانند بقیه‌ی تبلیغات اپل چندان به خصوصیات سخت‌افزاری نمی‌پردازد و تنها به بیننده یادآوری می‌کند که آیپد ایر ۲ باریک‌ترین و سبک‌ترین آیپد است.

[KGVID poster=”http://www.knowche.ir/wp-content/uploads/2014/12/Joint-Item212_thumb8.jpg” width=”640″ height=”360″ downloadlink=”true”]http://www.knowche.ir/wp-content/uploads/2014/12/Joint-Item212.m4v[/KGVID]


 

(5)(3)

ارسال نظر