۲Do – با جزئیات دقیق و کامل برنامه ریزی کنید


۲do


اگر شما هم هوادار نظریه‌ی «کار امروز به فردا مگذار» هستید ۲Do و طراحی زیبا و پر از جزئیات آن می‌تواند برای شما بسیار مفید و کارآمد باشد. صفحه‌ی اصلی این برنامه به چندین بخش مختلف تقسیم شده: یک بخش برای تمام وظایف، یک بخش برای کارهای امروز و بعد از آن کاربر می‌تواند بخش‌های دیگری را بنا به نیاز خود به آن اضافه کند مانند: وظایف مربوط به کار، منزل یا تکلیف و پروژه‌های درسی و با باز کردن صفحه‌ی مربوط به هر یک از این بخش‌ها وظایفی که در آن تعریف شده نمایش داده خواهند شد.

در این برنامه لمس کردن هر نقطه از صفحه می‌تواند یکی از قابلیت‌های متنوع و پرتعداد آن را نمایش دهد و لمس مجدد هر بخش نیز منوی عملیات قابل انجام در آن را باز می‌کند. اضافه کردن وظایف مختلف در این برنامه می‌تواند بنا به انتخاب کاربر، ساده یا پر از جزئیات باشد: هر یک از موارد می‌تواند شامل تنها یک عنوان کلی برای کار پیش رو باشد یا می‌توانید قسمت‌های مختلف آن، اولویت‌ها، تاریخ تحویل، دفعات تکرار و مانند آن را نیز در صورت نیاز مشخص کنید.

یکی از جالب‌ترین و مفیدترین ویژگی‌های این برنامه قابلیت ساخت و اضافه کردن زیرمجموعه به هر یک از ورودی‌ها است که برای مشخص کردن مراحل مختلف پروژه‌ها و کارهای چندمرحله‌ای بسیار کارآمد است اما پیچیدگی و قیمت بالای آن موجب می‌شود برای افرادی که تنها قصد تهیه‌ی لیستی از کارهای روزانه را دارند چندان مفید نباشد.

قابلیت‌های برنامه

  • پشتیبانی مولتی تسکینگ برای آیپد (iOS 9)
     
  • قابلیت جست‌وجوی اسپات لایت (iOS 9)
     
  • Shortcutهای لمس سه بعدی برای صفحه‌ی اصلی و پیش نمایش وظایف
     
  • قابلیت سینک شدن با استفاده از سرویس‌های Dropbox، Reminders (CalDAV)، Toodledo، Fruux (CalDAV)، Calendar Server (CalDAV)، ownCloud (CalDAV)، SabreDAV (CalDAv) یا دیگر سرورهای CalDAV دلخواه کاربر
     
  • فعال شدن Siri در صورت استفاده از ریمایندرهای CalDAV
     
  • ثبت بک‌آپ‌های دوره‌ای به صورت خودکار (سازگار با نسخه‌ی مک برنامه)
     
  • قابلیت ایجاد لیست ساده برای کارهای پیش‌رو یا تعریف پروژه‌هایی با چندین مرحله‌ی مختلف با زیرمجموعه‌های متنوع
     
  • قابلیت اضافه کردن یادداشت، فایل‌های الصاقی و چندین زنگ هشدار برای هر یک از وظایف
     
  • قابلیت تغییر تنظیمات برای تکرار هر یک از کارها بنا به نیاز کاربر
     
  • قابلیت ساخت لیست‌های مختلف برای مدیریت و برنامه‌ریزی کارها
     
  • قابلیت ایجاد فیلترهای مختلف برای جست‌وجو و دسترسی آسان به اطلاعات مورد نیاز
     
  • قابلیت ایجاد لیست‌های هوشمند برای دسترسی آسان و تمرکز بر مسائل مهم به هنگام نیاز
     
  • قابلیت جابه‌جایی وظایف مختلف به سادگی و از طریق کشیدن و رها کردن
     
  • قابلیت برچسب زدن، ستاره‌دار کردن و علامت زدن همزمان وظایف مختلف به صورت جمعی
     
  • قابلیت به اشتراک گذاشتن وظایف از طریق AirDrop، iMessage و ای-میل
     
  • ثبت سریع ایده‌های ناگهانی با استفاده از قابلیت Quick Add
     
  • قابلیت مشخص کردن تاریخ شروع وظایف و پروژه‌ها برای جلوگیری از نمایش کارهای اضافه و شلوغ شدن صفحه
     
  • قابلیت اضافه کردن محل، تصویر یا فایل صوتی به هر یک از وظایف مورد نظر
     
  • سازگار با اپل واچ

قابل نصب روی

iOS 8.0 یا جدیدتر، آیفون ، آیپد و آیپاد تاچ

اندروید ۲.۲ و بالاتر

قیمت

اپ‌استور: ۱۴.۹۹ دلار

ویترین سیبچه: ۵۹ هزار تومان

گوگل‌پلی: ۶.۹۹ دلار

لینک‌های دریافت

حجم نسخه‌ی آی او اس: ۳۲.۴ MB

حجم نسخه‌ی اندروید: ۸.۳ MBbadge-new (1) badge-new (2)

برای پرداخت درون‌برنامه‌ای برنامه‌های اپ‌استور می‌توانید از ویترین سیبچه ، کارت اعتباری آیتونز تهیه کنید.


 

(0)(0)

ارسال نظر

*