Gneo – برنامه ریزی و مدیریت آسان وظایف


Gneo


اگر شما هم یکی از افرادی باشید که مسئولیت‌های مختلفی را بر عهده دارند، حتماً می‌دانید که مدیریت وظایف و کارهای روزانه و توانایی رسیدگی به موقع به تمام آن‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است. تصور کنید می‌توانستید تمام کارهایی که لازم است انجام شوند را روی تکه‌های کوچک کاغذ بنویسید و آن‌ها را بر اساس میزان اهمیت دسته‌بندی کرده و به آسانی جابه‌جا کنید اما این کاغذها گم نمی‌شدند، به هم نمی‌ریختند و باد هم نمی‌توانست آن‌ها را با خود ببرد! Gneo یک اپ مدیریت وظایف است که می‌تواند چنین محیطی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

نخستین چیزی که پس از باز کردن این برنامه نظر کاربران را به خود جلب می‌کند، محیط ساده و طراحی مینیمال آن است که باعث می‌شود استفاده از آن و تمرکز بر کارهای دارای اهمیت برای کاربران آسان باشد. قبل از کار با این برنامه می‌بایست یک حساب کاربری ایجاد کنید که گرچه ممکن است به نظر بعضی از کاربران کاری دشوار و بیهوده باشد اما برای افرادی که از این برنامه روی چند دستگاه مختلف استفاده می‌کنند بسیار مفید است و به این ترتیب می‌توانند وظایف خود را روی تمام دستگاه‌هایشان هماهنگ کنند.

این برنامه دارای دو حالت نمایشی مختلف است؛ یکی از این حالت‌ها به نام Work Canvas به کاربران کمک می‌کند وظایف خود را دسته‌بندی و اولویت‌بندی کرده و تمرکز خود را بر آن‌چه اهمیت بیشتری دارد حفظ کنند و دیگری Forecast Canvas که با iOS Calendar App ادغام شده و کارهای پیش رو را برای کاربر نمایش می‌دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌های مفید این برنامه قابلیت ایجاد یادداشت است که به کاربران اجازه می‌دهد وظایفشان را به نحو کارآمدتری دسته‌بندی کرده و آن‌ها را به دسته‌های مختلفی مانند کار، خانه و… دسته‌بندی کنند. از دیگر ویژگی‌های این برنامه می‌توان به قابلیت ادغام با Evernote، هدفگذاری و جست‌وجوی سریع آیتم‌های پیشین نام برد.

قابلیت‌های برنامه

  • رابط کاربری ساده و زیبا که با استفاده از حرکات مختلف دست، آیتم‌ها را دسته‌بندی می‌کند
     
  • قابلیت ادغام وظایف تعیین شده با Calendar App در حالت Forecast برای برنامه‌ریزی کارآمدتر
     
  • نمایش مهم‌ترین کارهای برنامه‌ریزی شده برای هر روز بر اساس میزان اهمیت آن‌ها در Work Canvas
     
  • قابلیت پیگیری و یادآوری برای جلوگیری از فراموش شدن کارها
     
  • قابلیت دسته‌بندی کردن کارهای مختلف در فایل‌های یادداشت و مرتب نگاه داشتن آن‌ها
     
  • قابلیت ادغام با Evernote
     
  • قابلیت هماهنگ کردن کارها و وظایف در دستگاه‌های مختلف با استفاده از Cloud Gneo
     
  • سازگار با اپل واچ
     
  • قابلیت نمایش برنامه‌ی هفت روز آینده روی صفحه (اپل واچ)
     
  • نمایش برنامه‌ی امروز روی صفحه (اپل واچ)
     
  • یادآوری وظایف بر اساس زمان و مکان (اپل واچ)

قابل نصب روی

iOS 7.0 یا جدیدتر، آیفون ، آیپد و آیپاد تاچ

قیمت

اپ‌استور: ۹.۹۹ دلار

ویترین سیبچه: ۴۰ هزار تومان

لینک دریافت

حجم: ۳۹.۹ MBbadge-new (1)

برای خرید ریالی برنامه، ویترین سیبچه را دریافت کنید.


 

(0)(0)

ارسال نظر

*